Reacties

mammalou schreef op 22.06.2021 om 20:58 uur

Beste Michael,

Mooi van de snelle patch maar daarmee zijn de problemen met de zoom-functie nog steeds niet opgelost; die werkt gewoon helemaal niet meer.
Ik heb deze functie dringend nodig en heb geen tijd om dagen te wachten op de volgende patch.
Hoe kan ik PRO X12 weer installeren? Ik las ergens via mijnservicecenter>installatiemanager maar ik kan daar helemaal geen vorige versies vinden (uitsluitend Pro X13).

mi-bo schreef op 22.06.2021 om 21:18 uur

@mammalou

Beste Mammalou.

Dit betekend dat U al op 2 machines de nieuwe versie heeft staan.

Het is best mogelijk dat het probleem morgen al is gerepareerd.

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

 

mi-bo schreef op 22.06.2021 om 22:22 uur

@mammalou

Beste Mammalou.

Was MAGIX video ProX12 de eerste versie.

Verwijder alles wat met Prox te maken heeft van Uw Pc met

https://support.microsoft.com/nl-nl/help/17588/fix-problems-that-block-programs-from-being-installed-or-removed

Dan via de downlink verkregen via de mail gebruiken om ProX 12 te installeren,dan heeft U weer versie 12 op de Pc staan.

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 22.06.2021 om 23:02 uur

@mammalou

Hallo Mammalou,

Een aanvulling op het bovenstaand antwoord.

Als u Pro X12 ooit hebt verkregen door het upgrade van Pro X11 naar Pro X12, dan hebt u waarschijnlijk geen downloadlink voor Pro X12 wel voor voor Pro X11? Maar kijk eens even in de Installationsmanager map.

Succes, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mammalou schreef op 23.06.2021 om 13:56 uur

Michael en Rob, bedankt voor de snelle reacties 🙏!

@mi-bo: Ik wacht dan toch nog maar een paar dagen (ben niet zo technisch en met terugzetten van ProX12 kan er wellicht weer iets fout gaan 😕). Overigens heb ik ProX maar op één machine geïnstalleerd en was ProX12 niet de eerste versie. De eerste versie was ProX10, maar ondertussen heb ik ProX12 gevonden in de installationsmanager map. Ik neem aan dat ik die (tzt) ook kan gebruiken ipv online (?).

@Bol: Ik heb het Pro X12 bestand nu wel lokaal in de installationsmanager map kunnen vinden, thanks! 
De bestandsnaam (nummers) wijkt iets af maar ik neem aan dat dit geen probleem is: Video_Pro_X12_18.0.1.89_DLV_INT_201026_15-15_18_0_1_89.exe.
Ik bewaar deze tijdelijke oplossing (install ProX12) toch maar als laatste redmiddel, als ik (begin volgende week) echt in de problemen kom, maar hoop dat er voor die tijd een patch is. 
In ieder geval is het fijn om te weten dat die optie gereed staat indien nodig! 👍

Nogmaals bedankt en een fijne dag!

Lou

 

mammalou schreef op 23.06.2021 om 14:37 uur

@mi-bo

Ehhh... Bij nader inzien is het heel goed mogelijk dat ProX12 tòch mijn eerste versie was... 😊😏

Destijds (bijna 1 jaar geleden) werd er geadverteerd met "Video Pro X 10" en die heb ik (dacht ik) gekocht/gedownload, niet wetende dat het in werkelijkheid waarschijnlijk versie 12 al was (dit is de eerste keer dat ik gebruik maak van een update).
Sorry voor de verwarring. Had ik al gezegd dat ik "niet zo technisch" was...? 😬😅 😉

Nu schiet me wel te binnen dat mijn gratis update periode van 1 jaar bijna is verstreken.
Ik hoop niet dat ik door deze ondeugdelijke update in de problemen kom als alle patches/updates die alle bugs moeten verhelpen, pas na het verstrijken van mijn gratis update periode beschikbaar worden gesteld 😨!
Dat zou niet eerlijk zijn... 😟

Mvg,

Lou

Bol schreef op 23.06.2021 om 14:40 uur

@mammalou

Hallo Lou,

Pro X12 terugzetten is niet echt moeilijk. Als u nog een andere PC / Laptop hebt, dan zou u kunnen overwegen om Pro X12 daarop te installeren met het installatieprogramma: Video_Pro_X12_18.0.1.89_DLV_INT_201026_15-15_18_0_1_89.exe.

Zelf kan ik zowel met Pro X11 als met Pro X13 werken.

Het kan zijn dat het versienummer afwijkt, dan die van mij, maar dat is enkel probleem. U heb dan gewoon een latere versie. Dit is alleen maar gunstig.

Groet, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 23.06.2021, 14:41, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-