Reacties

mi-bo schreef op 08.01.2022 om 13:50 uur

@johanmrebel

Beste Johan, een update is alleen mogelijk als update service van Uw vorige P3 versie nog niet verlopen is

Te vinden via

https://www.magix.com/nl/support/mijn-service-center/,

mijn producten, dan voorbeeld

hier kunt U vinden tot wanneer het product geldig is of verlopen

Sc6

Blijf gezond en een Covid-19 ( Omikron, Flurona) vrij 2022

M.vr.gr

Michael

johanmrebel schreef op 08.01.2022 om 16:19 uur

dit zijn mijn uploaden als ik mijn laatste nieuwe update

mi-bo schreef op 08.01.2022 om 16:23 uur

@johanmrebel

Beste Johan,

als U via een update een nieeenre versie installeer en niet een andere P3 serie nummer heeft gekregen. Wordt eerst de oude versie verwijderd , wilt U dat niet wordt update afgebroken

Sc6

M.vr.gr

Michael

johanmrebel schreef op 08.01.2022 om 16:38 uur

Op alle manieren alles weggegooid ,( wat ik moest doen) maar als ik de laatste update download ,komt er de fout

Bol schreef op 08.01.2022 om 18:10 uur

@johanmrebel

Hallo Johan,

Als moderator zie ik verschillende Topics (vragen) van u op het forum verschijnen, waarop u steeds antwoorden van forumleden heb gekregen.

Ik heb u al advies gegeven om contact op te nemen met Magix Support. Zij kunnen u dan verder helpen.

Als ik uw afbeelding bekijk bent u bezig om Photostory 2017 of 2018 te verwijderen. Als deze is verwijderd en u installeer dan VDL 2017 of 2018 weer opnieuw en uw Updateservice datum is verlopen, dan kunt u voor Photostory 2017 / 2018 alleen de basisversie installeren en u kunt deze dan niet meer updaten naar de laatste versie. Lees: Updateservice van Magix

Met vriendelijke groet, Rob (moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 08.01.2022, 18:12, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

johanmrebel schreef op 11.01.2022 om 16:46 uur

Werk nu met een oud programma’ 2015 ,gaat goed . Als ik hem update komt er de foutjgroet, Johan