17 plus. zit in mijn computer maar programma vraagt om een code.

HP-Taapken-Post schreef op 26.03.2021 om 12:27 uur

in 2011 begonnen. Videomagix geïnstalleerd . wil nu weer verder gaan maar programma vraagt om een code en die weet ik niet meer. ik werk met windows10 en 32 en 64. heb in 24 juli 2011 wel emails van jullie ontvangen. en ik wil een paar high-8 filmpjes op

een usb-stick zetten.

Reacties

mi-bo schreef op 26.03.2021 om 12:44 uur

@HP-Taapken-Post

Beste HP.

Welkom op MAGIX Multimedia Forum.

U kunt met MAGIX Vdl 17 Plus geen Hi8 filmjes digitaliseren, daar heeft U een stukje hardware voor nodig een usb-omzetter.

MAGIX vdl17 plus zal ook niet goed werken onder Windows 10.

U schrijft over code dit zal wel een P2 serienummer moeten zijn.

Als U nog weet met/onder welk email adres U heeft geactiveerd/geregistreerd is het mogelijk via magix support hierachter te komen via een ticket.

Misschien een optie een nieuw mooie MAGIX aankopen dat goed onder Windows 10 werkt

Blijf gezond.

M.vr.gr

Michael (FM)Forum Moderator

 

HP-Taapken-Post schreef op 26.03.2021 om 13:15 uur

Dank voor uw vlugge antwoord. ik zat ook al te denken aan een nieuw magixprogramma. het mail adres is : MAGIX[register@magix.net] van zondag 24 juli 2011 23:50. ik heb toch in die tijd ook filmpje gemaakt en op dvd gebrand. maar zonder de code kan ik niets meer. ik wil voor mijn kleindochter alle filmpjes van 0tot en met 4 jaar op een usb-stick zetten. heeft ze nodig voor een afstudeer project. ik heb 12 filmpjes van 90 minuten. fotowinkel kan het wel maar dat duurt dan 3 maanden. ik wil het zelf kunnen.

 

mi-bo schreef op 26.03.2021 om 13:27 uur

@HP-Taapken-Post

Beste Hp.

Dank voor Uw Feedback.

Magix heeft momenteel geen RUV pakketten of USB omzetter. misschien bij U in de buurt is er een fotozaak die nog wel een RUV pakket heeft, en anders via Mediamarkt die verkopen als het goed is het pakket nog wel.

Sc6

M.vr.gr

Michael

 

Bol schreef op 26.03.2021 om 13:37 uur

@HP-Taapken-Post

Hallo HP,

U schrijft: "emails van jullie ontvangen."

Omdat dit forum geheel los staat van Magix Support, kunnen wij, als moderators, u niet de benodigde gegevens verschaffen. Dit is alleen op te vragen bij Magix Support.

Maar, als u het emailadres en wachtwoord van toen nog weet, die u destijds bij het registreren en het activeren van VDL 17 uit 2011 hebt gebruikt, dan kunt u uw P2-serienummer hier vinden.

Doe het volgende:

  • ga naar: https://www.magix.com/nl/support/mijn-service-center/
  • gebruik het emailadres van toen.
  • Als het wachtwoord niet meer weet, klik op Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Let op!! U krijg dan een mailtje gestuurd naar het toen gebruikte emailadres en u kunt dan het wachtwoord opnieuw instellen.
  • ga naar: mijn account / mijn producten
  • ga naar: VDL 17; hier staat als het goed is uw P2-serienummer.

Ik kan u hiervandaan niet zeggen of VDL 17 nog wel correct werkt onder W10 32bits, maar u zou het kunnen proberen.

Heel veel succes, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 26.03.2021, 13:40, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-