fout in module "CoreAudio Toolbox dll"

Jonker schrieb am 01.09.2010 um 20:43 Uhr

Ik heb meerdere slide-shows op mijn D-schijf staan. Alle kan ik openen op één na. Hierbij krijg ik het hulpscherm Crash Guard op mijn monitor met de volgende tekst:

Fout in module "CoreAudio Toolbox dll" laadadres 0x106d0000 op adres 0x10943bd9 uitzondering 0xc000005 "Access-violation"

Er zitten vele uren werk in deze slideshow. Kan iemand mij helpen deze weer op het scherm te krijgen. Al is het maar zonder geluid.

Bedankt alvast

vr gr Henk

Kommentare

Baskakie schrieb am 07.09.2010 um 12:44 Uhr

Helaas is aan dit probleem weinig doen, omdat het echt een onderdeel is van Quicktime / Itunes dat dit probleem veroorzaakt.

Dat het bestand wel met een willekeurige player af te spelen is, kan zeer goed zijn, omdat het afspelen van een videobestand iets heel anders is dan het importeren om het daarna frame-nauwkeurig te kunnen bewerken.

Wat u eens kunt proberen is Itunes/Quicktime te de-installeren en dan voor een QT Lite versie te kiezen, en die te installeren.

http://www.free-codecs.com/download/QT_Lite.htm

P.S. Zoek anders nog eens naar het bestand Coreaudiotoolbox.dll op uw computer en hernoem dit eens naar bijvoorbeeld Coreaudiotoolbox.old.